Yhdistyksen jäsenmäärä 31.12.2023 oli 110. Harrastuskerhoja on 4. Kokoontumispaikka on Turun Työväentalo, Eerikinkatu 30. Jäsenmaksu vuonna 2024 on 20 €. Uusi pankkitili Oma Säästöpankki Oyj, tilinumero FI14 4108 0012 7557 27.

Tietosuojaseloste.

Valtion Eläkkeensaajat VES-Turku ry on perustettu 1989. Jäseninämme on sekä valtion palveluksessa olleita että kunnan ja yksityisalojen eläkkeensaajia.

Kotikaupunkimme kulttuuritarjonta, mm. museot ja taidenäyttelyt sisältyvät myös harrastuksiimme ja opiskelun mahdollisuuksia löytyy pienryhmissä. Keskustelukerhossa saadaan tietoa ja virkistetään aivoja, pohdiskellaan kiinnostavia asioita niin menneestä, nykyisyydestä kuin tulevasta. Tietotekniikkapulmissa auttavat omat Verkosta virtaa-opastajat.

VES-Turku kuuluu jäsenyhdistyksenä Eläkkeensaajien Keskusliittoon (EKL), jossa jäseniä on yli 80000. Pääsemme sen järjestämille kursseille ja tapahtumiin ja EKL:n lomakoti Virroilla on käytettävissämme. Liiton jäsenlehti Eläkkeensaaja ilmestyy  jäsenmaksunsa maksaneille kotiin jaettuna kuusi kertaa vuodessa. Vuoden viimeinen numero on sivumäärällisesti erittäin kattava joulunseudun lukupaketti.